luni, 7 mai 2012

Afacerile Agroland au crescut in T1 2012 cu 20% fata de perioada similara din 2011


Afacerile Agroland, cel mai mare distribuitor de furaje şi pui de o zi din România, au crescut în primul trimestru al acestui an, cu 20% faţă de aceeaşi perioadă din 2011, la 2,3 milioane de euro.

Din totalul cifrei de afaceri aferente perioadei ianuarie-martie, 60% revin distribuţiei de furaje pentru animale, iar 25 la sută au fost generate de segmentul de comercializare a puilor de o zi. Alte 10 procente au provenit din vânzarea produselor pentru grădină, iar 5% de la segmentul de hrană pentru animale de companie (pet food).

Distribuitorul de furaje pentru animale a lansat pe piaţă, în luna februarie, primul furaj pentru păsări cu îmbogăţit cu Omega 3, care a contribuit la business cu 3%.



“Ne-am încadrat în previziuni, chiar dacă luna februarie a fost foarte grea din cauza temperaturilor foarte scăzute. Datorită acţiunii autorităţilor (vamă, poliţie frontieră, DSV) în vederea combaterii contrabandei, putem spune că în aprilie deja se simte o creştere semnificativă a afacerilor comercianţilor care lucrează legal, atât din punct de vedere fiscal, cât şi sanitar-veterinar. Datorită creşterii ireversibile, la nivel mondial, a preţului alimentelor şi materiilor prime agricole, recomandăm cât mai multor familii să găsească surse alternative şi stabile pentru hrana lor”, spune Horia Cardos, director general al Agroland.

În primele trei luni ale anului curent, după împlinirea a 15 ani de activitate, Agroland a deschis patru noi magazine, în oraşele Râmnicu Vâlcea, Băileşti, Craiova şi Târgu Jiu, reprezentând 30% din totalul investiţiei pentru anul 2012.

De asemenea, Agroland a inaugurat un nou depozit Ploieşti, a finalizat negocierea pentru un nou sistem ERP şi a mai achiziţionat trei maşini de transport.

La începutul anului, Agroland îşi anunţase intenţia ca până la finele lui 2012 să inaugureze 20 de magazine, patru patru proprii şi 16 francize, însă aceste planuri au fost deja realizate în primul trimestru. Distribuitorul de hrană pentru animale lucrează cu 55 de parteneri în franciză, care gestionează, în total, 149 de unităţi.

Anual, compania investeşte între 100.000 şi 150.000 de euro în dezvoltarea reţelei de magazine, a reţelei de depozite şi transport, dar şi în infrastructura de IT. Investiţia aferentă acestui an se va amortiza în următorii trei-cinci ani, potrivit estimărilor companiei.

În luna ianuarie 2012, afacerile Agroland au împlinit 15 ani de activitate. Distribuitorul de furaje şi pui de o zi a înregistrat, în 2011, afaceri de 10 milioane de euro, în creştere cu 25% faţă de anul anterior, marcând cea mai bună evoluţie pentru businessul inaugurat în 1997.

Segmentul de hrană pentru animale a contribuit cu peste 50% la business. Agroland este prezent în 28 de judeţe, prin intermediul a 168 de magazine şi distribuie peste 250 de produse diferite. Pentru perioada 2012-2014, Agroland ţinteşte dublarea cifrei de afaceri.

Sursa:  http://www.smartfinancial.ro/smartfinancial/corporate+-+imm/afacerile+agroland+au+crescut+in+t1+2012+cu+20%25+fata+de+perioada+similara+din+2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu